Powered By Blogger

2016. szeptember 7., szerda

Baconos stangli




Ez a  péksütemény  nagyon  egyszerű  és finom.

A hozzávalók: 60 dkg liszt
                        2 teáskanál só
                      10 dkg tejföl
                        1 tojás
                        2 dl tej
                         1 teáskanál cukor
                         2,5 dkg élesztő /felfuttatva/

                         2 csomag bacon /betekerni/
                       10 dkg reszelt trappista sajt /tölteni/

  a lekenéshez 1 tojás
a szóráshoz reszelt sajt                    

Az elkészítése: A hozzávalókat egy tálban megdagasztottam,és letakarva hagytam duplájára kelni.Kelesztés után lisztezett deszkára borítottam, majd téglalap alakúra és vékonyra kinyújtottam.12 egyforma részre vágtam,  megszórtam reszelt sajttal , és feltekertem. A külsejét betekertem baconnal és sütőpapírral bélelt tepsibe sorakoztattam.A tetejét lekentem a felvert tojással ,és megszórtam reszelt sajttal.180 fokra előmelegített gőzös sütőben 25 percig sütöttem.


                       
                     


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése