Powered By Blogger

2014. március 24., hétfő

Kelt tésztába tekert virslik

Arra gondoltam ,hogy kipróbálom a virslit betekerem kelt tésztával,és sütőbe megsütöm.A sima liszt felét lecseréltem teljes kiőrlésű búzalisztre ,tettem bele burgonya pehelyt is.Most kézzel dagasztottam , és kaptam egy jól formázható,  nem túl lágy, de nem is kemény tésztát.

A hozzávalók: 25 dkg sima liszt
                      25 dkg teljes kiőrlésű búza liszt
                        2 evőkanál burgonya pehely
                        1 kis pohár joghurt 
                        2 dl tej 
                      2,5 dkg élesztő felfuttatva 
                         1 teáskanál cukor 
                         1 teáskanál só 
                         1 tojás 
                       0,5 dl olaj 

A hozzávalókkal bedagasztottam , egy jól formázható tésztát kaptam,és duplájára kelesztettem.
Kelesztés után ketté osztottam a tésztát, felét kinyújtottam téglalap alakúra, két ujjnyi csíkokra felvágtam a tésztát és a virslit betekertem vele. A megmaradt tésztából zsemléket formáztam és azok is a sütőpapírral kibélelt tepsire kerültek a többivel együtt. A tetejét lekentem felvert tojással és megszórtam szezámmaggal,azután mehettek a 180 fokra előmelegített sütőbe 20 percre.









2 megjegyzés:

  1. Kedves webmester,

    Észrevettük, hogy nagyon finom receptek találhatók a blogodon, és egyúttal szeretnénk bemutatni neked az új honlapunkat, http://www.osszesrecept.hu/ ahol a felhasználók válogathatnak több mint 130 000 összegyűjtött recept közül. Az oldalon szintén található egy rangsor a leggyakrabban látogatott blogokról. Ha hozzácsatolod a te blogodat is, mi indexeljük a receptek elejét, melyeket a felhasználók ezután könnyen megtalálják a keresőnk segítségével. Ám a recept klikkelése után átirányítja őket a te blogodra, tehát egyre több látogatód lesz az oldalon. Ne aggódj, minden teljesen ingyenes.

    Osszesrecept.hu testvéroldalai megtalálhatók világszerte. Nagyon örülnénk, ha a te blogod is része lenne ennek a nagy családnak.

    Ha bármilyen kérdésed van, kérem lépj velünk kapcsolatba, szívesen segítünk bármivel.

    Üdvözlettel,
    Tünde

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen.örömmel leszek a része ennek a nagy családnak. üdvözlettel :Matus Margó.

      Törlés